wz

Peugeot 306 Cabriolet

Můj sen mít kabriolet se jsem si splnil v září roku 2010. Autíčko jsme s kamarádem přivezli až z druhého konce republiky, bohužel né v moc dobrém stavu. Momentálně se snažím dát Peugeotíka do co nejlepší kondice.

Technická specifikace

Délka: 4144mm Šířka: 1692mm
Výška: 1356mm Hmotnost: 1220kg
Datum výroby: 22.7.1994 Motor: XU7JP 1,8l 8v 74kW
Barva: zelená metalíza Kola: 185x55x15 6J15 ET18 SPEEDLINE
Výbava: ABS, posilovač řízení, elektrická a vyhřívaná zrcátka, el. okna vpředu i vzadu, el. střecha, čirá optika, přední mlhovky,
15" ALU, tříramenný volant, rádio na CD, šest reproduktorů.

Peugeot 306 Cabrio Peugeot 306 Cabrio

Opravy a úpravy

9.2011 výměna výfuku

6.2011 Rozhodl jsem se upravit střechu tak, aby se dala stahovat i s nastartovaným motorem. Použil jsem návod z Peugeot Cabriolet owners club. Více o úpravě zde: Úprava stahování el. střechy při běžícím motoru.

4.2011 jsem si musel pořídit novou baterii

3.2011 Pořídil jsem si zánovní 15" ALU SPEEDLINE od Thoy_GTI 6 z Peugeot clubu. Byly trochu odřené, tak jsem se rozhodl je vyleštit. Nakoupil jsem barvožrouta na odstranění původní barvy, spoustu brusných papírů a leštící sadu. Ještě nejsou hotové, ale kvůli letní dovolené museli na auto.

9.2010 Ihned po koupi jsem vyměnil kotouče a destičky (BREMBO) na předku. Nainstaloval jsem originální stěrače aero flat, vyměnil jsem olej 5W40 (Mobil Super 3000), olejový a vzduchový filtr. Taky jsem hned vyhodil modré ("Tuning") parkovačky po předchozím majiteli.

 
© 2012 všechna práva vyhrazena společnosti MaRtY, www.martyaa.wz.cz | mapa stránek